Ci sò trè tippi principali dimacinatori di caffèin u mercatu: cultelli piatti, cultelli cònichi è denti fantasma. I trè tippi di teste di taglio anu differenze evidenti in l'aspettu è sapori ligeramente diversi. Per macinà i grani di caffè in polvere, sò necessarie duie teste di taglio per schiaccià è taglià. A distanza trà e duie teste di taglio determina u spessore di a polvere. Più hè vicina, più hè fina, è più hè luntana, più hè spessa. Questu articulu vi insignarà cumu macinà i grani di caffè in polvere. Cumu identificà a testa di taglio di u macinatore.
Cultelli piatti
I cultelli piatti sò una struttura cumuna di testa di taglio. U sedile di a testa di taglio hè fattu di parechje scanalature trasfurmate cù una pendenza. A punta affilata di u cultellu trà e duie scanalature ghjoca u rolu di taglià i grani di caffè. Dunque, a polvere di u cultellu pianu hè principalmente sfaldata. U sapore metterà in risaltu l'aroma in a prima parte è i strati in a parte media, è u gustu serà più lisciu. Testa di taglio di cultelli piatti: E particelle di u cultellu pianu appareranu più grande à certi anguli perchè appareranu sfaldate. A maiò parte dimacchine da caffè appena macinatenant'à u mercatu avà si utilizanu cultelli piatti.
Cultelli cunichi
I cultelli cunichi sò un'altra struttura cumuna, custituita da una testa di taglio superiore è inferiore. Sè a testa di taglio hè ben cuncipita, pò spremere efficacemente i grani di caffè in ghjò per migliurà l'efficienza di macinazione. A polvere di caffè apparirà granulare. In termini di sapore, u stratu mediu è a fine sò più spessi. I macinatori à manovella utilizanu ancu cultelli cunichi cum'è corrente principale. Quandu a basa di a lama inferiore di u taglierino à conu gira, i grani saranu spremuti in ghjò è schiacciati, è a polvere da u taglierino à conu apparirà granulare.
Denti fantasma
I denti fantasma sò una struttura rara di testa di taglio. Sò chjamati denti fantasma perchè a testa di taglio hà parechje punte di culteddu sporgenti. Dui portacultelli cù a stessa struttura sò messi inseme per strappà è schiaccià i grani di caffè, è a polvere di caffè hè ancu granulare. , pare esse più uniforme di i cultelli conici, è u sapore hè assai vicinu à i cultelli conici, ma a finitura serà più spessa. Sè vi piace u gustu riccu di u caffè à l'antica, i denti Ghost saranu a vostra megliu scelta. In basa à a paragone di a stessa qualità, u prezzu serà più caru. A testa di taglio Ghost Teeth hà parechje sporgenze nantu à u portalama, da quì u so nome. A polvere prodotta da Ghost Teeth hà particelle più uniformi.
Cunclusione
In principiu, i cultelli cònichi è piatti sò adatti per tutti i metudi di preparazione di u caffè, cumpresu u caffè talianu. Tuttavia, sè vo vulete aduprà in unMacchina da caffè italiana, avete bisognu di selezziunà lu apposta, perchè sottu à una pressione di l'acqua finu à 9 bar, a polvere di caffè deve ghjunghje à dui punti chjave: 1. Abbastanza fina, 2. A polvere deve esse abbastanza media, dunque a soglia di u macinatore hè relativamente alta. A polvere macinata ùn hè ancu abbastanza fina. I denti fantasma ùn ponu micca macinà assai finamente per via di a struttura di a testa di taglio, dunque ùn sò micca adatti per l'usu inmacchine da caffè.
Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2024