Caricatori per veiculi elettrici (Ciò dopu chjamatuCaricatore EV) seranu piazzati accantu à e case senza u permessu di i so residenti. URussiaU Ministeru di a Custruzzione studia sta pussibilità,ppublicatu da《Izvestia》Avà questu richiede una decisione di l'assemblea generale di i pruprietarii.Russu dI sviluppatori ponu ancu esse ubligati à installà tali stazioni di ricarica digià in a fase di custruzzione di e case.E russuL'esperti temenu chì in questu casu tutti i residenti averanu da pagà per a carica di e so vitture. Questu pò esse evitatu equipendu e stazioni cù contatori speciali, secondu i quali i pruprietarii di vitture elettriche pagheranu per a carica, dicenu l'esperti.
Nisun limite
Russu me cumpagnie di gestione ponu ottene u dirittu d'installàEveiculi elettriciCcaricaSstazioni (ECS) in parcheggi è territorii adiacenti senza u cunsensu di i residenti è cuntattenduPputenzaSfurnituraOurganisazioni (RSO). Stu prublema hè in corsu di risoluzione da uRussiaMinisteru di a Custruzzione, secondu una lettera di u dipartimentu à l'imprese in u settore di l'alloghju è di i servizii cumunali.《Izvestia》hà rivisu una copia di u documentu. Inoltre, i sviluppatori puderanu esse tenuti à installàVeiculu elettricucaricatore in a fase di custruzzione di edifici residenziali.
Avà in Russia ci hè una scarsità di tali stazioni, i pruprietarii di vitture elettriche devenu cercalle specificamente, pianificendu i so percorsi secondu questu, hà dettu Mikhail Krapivnoy, fundatore è CEO di Edison Technologies. In ghjugnu, uRussiaU Ministeru di l'Industria è di u Cummerciu hà annunziatu chìat à a fine di u 2023, hè previstu d'installà 659Veiculu elettricustazioni di carica in 32 regioni diRussiachì hèesisteed 4,4 milaVeiculu elettricustazioni di carica, ma i rapprisentanti di l'industria anu stimatu u bisognu di 18 mila caricabatterie .
The Caricatore EV stazione, situatu in un parcheghju o in u cortile accantu à a casa, Hè u più cunveniente per per i residenti, dice Irina Bulgakova, capu di a cummissione di l'alloghju è di i servizii cumunali di u Cunsigliu Publicu sottu à uRussiaMinisteru di a Custruzzione. Ma avà l'installazione diCaricatore EV stazione in tali lochi richiede appruvazione.
Sicondu u vicepresidente di uRussiaU Cungressu Naziunale di l'Alloghju, Alexander Gurylev, simplificà a prucedura per installà tali stazioni in e case hè una iniziativa pusitiva. Ma duverebbe mette Stazioni di ricarica per veiculi elettriciè mette putenzadacumpagnie di gestione ellu dettu.
"Altrimenti, ponu accade prublemi cù l'alimentazione elettrica di l'appartamenti,"hà aghjustatu l'espertu.
I standard tecnichi è ghjuridichi per questu sò attualmente in elaborazione, hà dettu Irina Bulgakova. In particulare, chì tipu di participazione à u prucessu d'installazione piglieranu e cumpagnie di gestione, quale puderà aduprà e stazioni - tutti o solu i residenti di a casa, cumu per pagà u costu dielettricità.
Alexander Yakubovsky, un membru di uRussiaU Cumitatu di a Duma di Statu per a Custruzzione è l'Alloghju è i Servizii Pubblichi, hà nutatu chì se i sviluppatori sò tenuti à piazzàStazioni di ricarica per veiculi elettrici quandu si custruiscenu case,Caricatore EV costiserà inclusuin u costu per metru quadru. Tuttavia, in u prezzu finale di l'appartamentu questu hè un elementu di costu estremamente insignificante, hà aghjustatu u deputatu.
《Izvestia》mandatu una dumanda à u Russia Ministeru di a Custruzzione cù una dumanda di cummentà nantu à l'iniziativa.
UnStazione di carica per veiculi elettrici duverebbe cumparisce accantu à ogni edifiziu d'appartamenti, dice l'analista di u Fronte Pupulare Pavel Sklyanchuk. Avè una rete accessibile diStazioni di ricarica per veiculi elettrici purterà a ghjente à passà à più ambientalmente vitture.
Installazione tale tipu diStazione di carica per veiculi elettrici hè necessariu, postu chì sempre più persone cambianu àvitture elettriche,dettu daAlexander Evseyev, un membru di uRussiaCunsigliu Publicu sottu à u Ministeru di a Custruzzione. À u listessu tempu, hè necessariu risolve a questione di u pagamentu di l'elettricitàchì ùn forza micca i residenti à suppurtà i costi, hà insistitu.
"Seria logicu chì l'installazione di tali stazioni fussi pagata da i pruprietarii di vitture elettriche, èCaricatore EVl'operatori l'installerianu è li riparerebbenu,"crede Alexander Gurylev."Inoltre, i contatori di elettricità devenu esse installati in e stazioni per chì i pruprietarii di vitture possinu pagà per a ricarica.
Un elettricu separatu U contatore deve esse installatu per ogni caricar è pagatu unu per unu, dettu daSergei Kolunov, un membru di uRussiaCumitatu di a Duma di Statu per a Custruzzione è l'Alloghju è i Servizii Pubblici. Dopuogni I residenti averanu l'uppurtunità di utilizà una vittura elettrica, hà spiegatu.
Per mitigà tutti i risichi pussibuli, hè necessariu prevede l'installazione ubligatoria di un contatore à uStazioni di ricarica per veiculi elettrici prima di a so messa in serviziu, hà enfatizatu Alexander Evseev.
"Sè tutti sti prublemi sò presi in contu, allora l'idea hè valida, sia da un puntu di vista ambientale sia da u puntu di vista di u sviluppu di u trasportu elettricu,"L'espertu hè sicuru.
Hè ancu necessariu di prevede regule per piazzà stazioni di diverse capacità in case, dice Irina Bulgakova.
Malgradu u fattu chì e vitture elettriche sò state prudutte in massa per più di dece anni, ùn ci hè micca un standard generale per e stazioni di ricarica per vitture, hà nutatu Sergei Kolunov. Sia e stazioni stesse sia i connettori differenu da un fabricatore à l'altru. Sicondu a tipologia di ricarica, ci sò lente (putenza finu à 6 kW), medie (da 7 à 22 kW), veloci (da 50 à 100 kW), ultraveloci (100 kW o più), hà dettu.
Sicondu Mikhail Krapivny, carica lentaper a vittura elettrica piglieràcirca ottu ore - questu hè più innocu per a batteria.Somevittura elettricai pruduttori dichjaranu chì se a manutenzione cù veloceVeiculu elettricucaricabatterie spessu,u veiculu elettricu's E batterie sò più propensi à esse dannighjate. Ùn hè micca cunsigliatu di carica constantemente via caricabatterie veloci, aghjunse.
Riproduce da «Известиями» news:https://iz.ru/1542734/mariia-perevoshchikova-roman-soldatov/toki-rosta-zariadki-dlia-elektrokarov-ustaviat-vo-dvorakh-bez-soglasiia-zhiltcov
By: Мария Перевощикова
Rumanu Soldatov
Data di publicazione: 01 settembre 2023