A durata di u tempu chì i Italiani passanu l'ordine à i vending machines influenza u so propiu desideriu di pagà

A durata di u tempu chì i Taliani passanu l'ordinedistributori automaticiinfluenza u so veru desideriu di pagà

Un studiu nantu à u cumpurtamentu di l'acquistu à i vending machines mostra chì u tempu hè strategicu: 32% di e spese sò decise in 5 seconde. L'Internet di e Cose hè applicatu à i distributori per studià cumu si trattanu i cunsumatori

A paraguna hè cù incursioni di notte tardi à a frigorifera in una notte calda di l'estiu. L'aprete è scrutate à traversu i scaffali per truvà qualcosa veloce è gustoso chì calmà u vostru languore injustificatu. S'ellu ùn ci hè nunda chì satisface, o peggiu si i compartments sò mezzu viotu, u sensu di frustrazione hè forte è porta à chjude a porta insatisfete. Questu hè ciò chì i taliani facenu ancu davanti à u snack ècaffèmachini.

Ci pigghia in media 14 seconde per cumprà un pruduttu à uautomatizà i vending machines 

. Piglià più tempu hè un ghjocu per quelli chì vende bevande è snacks. S'ellu ci stendemu oltre u minutu, u desideriu passa : abbandunemu a machina è vultemu à u travagliu cù e mani viote. È quelli chì vendenu micca cullettinu. Questu hè spiegatu da a ricerca di l'Università Politecnica di Marche inseme cù Confida (Associazione Italiana Distribuzione Automatica).

Per i scopi di u studiu, quattru camere RGB sò state aduprate, destinate per 12 settimane à u listessu numeru di vending machines situate in spazii differenti. Vale à dì, in una università, in un ospedale, in una zona di self-service è in una cumpagnia. L'esperti di big data anu processatu l'infurmazioni raccolte.

I risultati descrizanu alcune di e tendenze di cunsumu in unu di i mumenti sacri di a vita di i travagliadori. Spieganu chì u più tempu passate davanti à i vending machines, menu cumprà. U 32% di e compra accade in i primi 5 seconde. Solu 2% dopu à 60 seconde. I taliani vanu à u vending machine senza fallu, sò aficionados di rutina. E tendenu à ùn esagerà micca: solu 9,9% di i clienti cumprà più di un pruduttu. Chì in a maiò parte di i casi hè u caffè. Più di 2,7 miliardi di caffè sò stati cunsumati in i vending machines l'annu passatu, per un aumentu di 0,59%. L'11% di u caffè pruduciutu in u mondu hè cunsumatu in a distributrice. Tradottu: 150 miliardi cunsumati.

U settore di i vending machines si move ancu versu l'internet di e cose cù oggetti sempre più cunnessi chì i gestori monitoranu per perfezzione u serviziu. È i numeri paganu. I vending machines di nova generazione, in particulare quelli dotati di sistemi di pagamentu cashless, attranu 23% di più utilizatori.

I vantaghji sò ancu da a parte di u manager. "I sistemi di telemetria permettenu di cuntrullà a macchina remotamente via a reta. In questu modu, pudemu avvistà in tempu reale s'ellu ci hè un pruduttu mancante o s'ellu ci hè un difettu ", spiega u presidente di Confida, Massimo Trapletti. Inoltre, "u pagamentu mobile, per mezu di l'app, permette di cumunicà cù u cunsumadore, analizendu u so preferenze".

U mercatu per a distribuzione automatica di l'alimentariu è di e bevande è u caffè in porzioni (capsule è cialde) hà fattu un fatturatu di 3,5 miliardi d'euros l'annu passatu. Per 11,1 miliardi di cunsumazioni totali. Numeri chì chjusu 2017 cù una crescita di + 3,5%.

Confida, cù Accenture, hà realizatu un studiu chì analizà i settori di l'alimentariu automaticu è portioned in 2017. L'alimentu automaticu hè cresciutu di 1,87% per un valore di 1,8 miliardi è un totale di 5 miliardi cunsumati. I taliani sò particularmente interessati à e bevande fresche (+5,01%), pari à 19,7% di e spedizioni.


Postu tempu: Apr-28-2024