Vmacchine di finiturasò sempre più diffusi in ambienti cullettivi cum'è l'uspidali, l'università è soprattuttu e scole, postu chì portanu una seria di vantaghji è sò una suluzione pratica da gestisce paragunata à u bar classicu.
Questu hè un modu eccellente per ottene spuntini è bevande rapidamente, cuntendu nantu à ufreschezza di i pruduttiè un approvvigionamentu custante.
U boom di e richieste hè in crescita, dunque vedemu quali sò i vantaghji di installà una macchina distributrice in e scole è cumu riempialla megliu per favurisce una dieta più sana per i zitelli cù un apportu più currettu di nutrienti.
I Benefici di e Macchine Distributrici in e Scole
Benefizià di una macchina distributrice in a scola significa chì i zitelli ponu cuntà nantu à una selezzione creata apposta per u so benessere, cù prudutti sani è genuini è spuntini energetichi.
Certi stabilimenti favuriscenu spuntini biologichi, adatti ancu per quelli chì sò intolleranti à u glutine è à certi tipi d'allergeni.
Inoltre, a presenza di una macchina distributrice in i spazii cumuni di a scola implica una maggiore socializazione da parte di i zitelli, chì si trovanu à aspittà u so turnu davanti à a macchina, chiacchierendu è scambiendu opinioni durante a matina sculare.
Questu hè un ottimu modu per cunversà cù altri studienti di a listessa istituzione chì ùn sò micca in a listessa classa, avè una cunversazione è lascià u vostru telefuninu da parte è campà in u mumentu presente.
Inoltre, l'acquistu si faci in tutale autonomia, senza avè da andà à u bar à tempu cù a ricreazione o avè da purtà cibu da casa.
Infine, a presenza di a macchina distributrice garantisce à u zitellu ch'ellu pò cuntà nantu à una merenda cumpleta di spuntini è bevanda, cunsiderendu ancu chì parechje ore sò passate à a scola è spessu si alza prestu per ghjunghjeci, sentendu i morsi di a fame digià in piena mattina.
Studiu di casu: Distributori automatichi in e scole italiane
I benefici di e macchine distributrici automatiche in e scole sò stati studiati è hè stata nutata una migliurazione in l'alimentazione di i zitelli, è ancu una socializazione più grande di u solitu.
Benintesa, sò state stabilite regule chì s'applicanu à tutte e situazioni italiane, cum'è a pruibizione di cunsumà alimenti è bevande in classe durante l'ore di lezione, chì s'applica sia à i prufessori sia à i zitelli, chì devenu dunque manghjà è beie solu vicinu à u distributore.
Fornemu solu dispusitivi sicuri, capaci di mantene l'alimentu frescu è faciule da mantene, da esse riempiti cù prudutti genuini per furnisce à i zitelli i nutrienti adatti per a so crescita.
Data di publicazione: 11 dicembre 2023