Classificazione è sviluppu di a pila di carica EV

19

pila di carica EVU rendiment hè analogu à u dispenser di carburante in una stazione di serviziu eccessiva.Dentru a stazione di carica, varii tipi di veiculi elettrici sò caricati in linea cù livelli di tensione completamente differenti.

 

Eccu u listinu di cuntenutu:

l Classificazione di pile di carica

l A storia di sviluppu di pile di carica

 

Classificazione di pile di carica

Pile di carica EVsò divisi in varii tipi di pile di carica in linea cù a metodulugia di installazione, u locu di installazione, l'interfaccia di carica è a metodulugia di carica.

1. In linea cù a metodulugia di a stallazione, u travagliu di pile di carica EV hè divisu in pile di carica di u pianu è di pile di carica in muru.Pile di carica in u pavimentu misura quadrata adatta per a stallazione in i parcheghji chì ùn sò micca nantu à u puntu di u muru.Pile di carica murale misura quadrata adatta per a stallazione in i parcheghji nantu à u puntu di u muru.

2. In cunfurmità cù u locu di stallazione, i pilastri di carica di u travagliu EV hè divisu in pile di carica publica è pile di carica dedicate.Pile di carica publiche quadrate misuranu mucchi di carica di mucchi di parcheghju publicu custituziunale (garage) cumminati cù spazii di parcheghju per pruduce servizii di carica publica per i veiculi suciali.A pila di carica dedicata hè a zona di parcheghju di l'auto (garage) di l'unità di sviluppu (impresa), chì hè impiegata da u persunale internu di l'unità (impresa).Pile di ricarica per l'usu d'autore misura quadrate di pile di carica di i parcheghji persunali custituziunali (garage) per pruduce a carica per l'utilizatori persunali.

3. In cunfurmità cù a quantità di porti di carica, u travagliu EV carichi di pile hè divisu in una pila di carica è una pila di carica.

4. In cunfurmità cù a metodulugia di carica, i pile di carica sò spartuti in pile di carica DC, pila di carica AC, è pila di carica integrata AC-DC.

 

A storia di sviluppu di pile di carica

2012: Politiche pertinenti per u travagliu di u mercatu di pile di ricarica di EV sò state à turnate introdutte.À mezu à elli, u "Dodicesimu Cinque Anni stabilitu per l'eventu di Tecnulugia di Vehicle Elettricu" avia bisognu chì duie 000 stazioni di carica è scambià è quattru centu 000 pile di carica per esse disignate da 2015. 2014: State Grid hà dichjaratu l'intruduzioni di u suciale. capitale per participà à a custruzzione di stazioni di ricarica è di scambiu di veiculi elettrici.In u stessu annu, l'"Avvisu nantu à l'incentivi per u sviluppu di l'ultime strutture di carica di i veiculi energetichi" hà dichjaratu chjaramente chì l'incentivi currispondenti di e strutture di carica duveranu esse urganizati per a prumuzione di l'ultimi veiculi energetichi in una gamma esplicita di regioni.2016 ~ 2017: Da u 2016 à u 2020, u guvernu cintrali pò ancu urganizà fondi per ricumpinsà è subsidià u sviluppu è u funziunamentu di l'infrastruttura di carica;in u "Guiding Opinions on Energy add 2016", hè prughjettatu di creà più di dui 000 pile di carica in 2016, ridistribuite carica publica.Ci hè una misura quadrata di centu 000 pile, 860 000 pile di carica di EV per u travagliu persunale, è un investimentu cumpletu di trenta miliardi di yuan per diverse strutture di carica.In u 2017, e diverse regioni anu scaricatu attivamente l'infrastruttura di carica, i piani di custruzzione di pile di carica è i sussidi monetari per affruntà u layout.2018: L'azzione stabilita per aumentà a capacità di supportu di carica di l'ultimi veiculi energetichi hè stata emessa, chì hà dettu chì u scopu di u travagliu hè di pruvà à migliurà considerablemente l'estensione di a tecnulugia di carica in 3 anni, migliurà u standard di e facilità di carica, accelerà u avanzamentu di u sistema normale di carica, è ottimisate cumplettamente u layout di e strutture di ricarica, aumentà considerablemente l'interconnessione è a capacità di carricà e rete, aghjurnà rapidamente u standard di i servizii di operazione di carica, è in più ottimisate l'ambientazione di l'avvenimenti è a struttura industriale di l'infrastruttura di carica.2019: l'affari di l'infrastruttura di ricarica di u mo paese cuntinueghja à cresce à pocu pressu, è ancu a scala di l'infrastruttura di carica in u paese hà righjuntu 1,2 milioni, chì sustene in forza a furmazione rapida è u sviluppu di u mercatu di veìculi elettrici à grande scala di u mo paese.

 

Sè site affascinatu da unpila di carica EV,vi cuntattateci.U nostru situ web hè www.ylvending.com.

 


Tempu di post: Aug-22-2022