Configurazione di una stazione di ricarica rapida EV

49

U sviluppu diStazioni di ricarica rapida EVin Cina hè inevitabbile, è coglie l'uppurtunità hè ancu u modu di vince.Attualmente, ancu s'è u paese l'avucatu vigorosamente, è diverse imprese sò ansiose di spustà, ùn hè micca faciule per i veiculi elettrici per entre in e case di a ghjente ordinaria in pocu tempu.E pulitiche naziunali ponu furnisce (compensazione per l'acquistu di vitture, viaghji stradali, etc.), ma a reta di stazioni di carica di i veiculi elettrici ùn pò esse custruitu in pocu tempu.U mutivu principalu hè chì a carica rapida di i veiculi elettrichi richiede una putenza istantanea è putente, chì ùn pò micca esse soddisfatta da a rete elettrica convenzionale, è deve esse custruitu una rete di carica dedicata.A trasfurmazioni maiò di a griglia statale ùn hè micca una materia triviale, è custa assai soldi.Dopu, fighjemu un ochju à a cunfigurazione di a stazione di ricarica rapida EV.

 

Eccu u listinu di cuntenutu:

l Carica regulare

l Carica rapida

l Carica meccanica

l Carica portatile

4

Carica regulare

① Scala di una stazione di carica convenzionale tipica.

Sicondu i dati nantu à a carica convenzionale di i veiculi elettrici, anStazione di ricarica rapida EVhè generalmente cunfigurata cù 20 à 40 veiculi elettrici.Sta cunfigurazione hè di prufittà pienamente di l'electricità di a valle di a sera per a carica.U svantaghju hè chì u tassu d'utilizazione di l'equipaggiu di carica hè bassu.Quandu a carica hè ancu cunsiderata durante l'ore di punta, da 60 à 80 veiculi elettrici ponu esse utilizati per cunfigurà una stazione di ricarica rapida EV.U svantaghju hè chì u costu di carica aumenta è a carica di punta aumenta.

② Cunfigurazione tipica di l'alimentazione di a stazione di ricarica rapida EV (sempre chì l'armadiu di carica hà funzioni di trasfurmazioni cum'è l'armoniche).

Un schema:

Disegnu di stazioni di custruzzione di stazioni di ricarica rapida EV 2 canali di entrata di cable 10KV (cù cable 3 * 70mm), 2 set di trasformatori 500KVA, è 24 canali di presa 380V.Dui di elli sò dedicati per a carica rapida (cù cable 4 * 120 mm, 50 M di lunghezza, 4 loops), l'altru hè per a carica meccanica o di salvezza, è u restu sò linee di carica convenzionali (cù cable 4 * 70 mm, 50 M di lunghezza, 20 loops). ).

Pianu B:

Cuncepisce 2 canali di cavi 10KV (cù cavi 3 * 70mm), stallate 2 setti di trasformatori di scatula d'utilizatore 500KVA, ogni trasformatore di scatula hè dotatu di 4 canali di linee in uscita 380V (cù cavi 4 * 240mm, 20M di lunghezza, 8 loops), ogni outlet hè stallatu cù una scatula di branch cable A 4-circuit furnisce energia à l'armadiu di carica (cù cable 4 * 70mm, lunghezza 50M, 24 circuiti).

 

Carica rapida

① Scala di una tipica stazione di ricarica rapida EV veloce

Sicondu i dati nantu à a carica rapida di i veiculi elettrici, una stazione di ricarica rapida EV hè generalmente cunfigurata per carricà 8 veiculi elettrici à u stessu tempu.

② Cunfigurazione tipica di l'alimentazione di a stazione di ricarica

Un schema

A custruzzione di a stazione di distribuzione hè cuncepita cù 2 canali di cavi in ​​entrata 10KV (cù cables 3 * 70mm), 2 setti di trasformatori 500KVA, è 10 canali di linee in uscita 380V (cù cavi 4 * 120mm, 50M long, 10 loops).

Pianu B

Progettate 2 canali di cavi 10KV (cù cavi 3 * 70mm), è stallate 2 serie di trasformatori di scatula d'utilizatore 500KVA, ogni trasformatore di scatula hè dotatu di 4 canali di linee in uscita 380V per stazioni di ricarica (cù cavi 4 * 120mm, 50M di lunghezza, 8 loops).

 

Carica meccanica

① Scala di stazione di carica rapida meccanica

A piccula stazione di ricarica rapida EV meccanica pò esse cunsiderata in cumminazione cù a custruzzione di stazioni di carica convenzionali, è un trasformatore di capacità più grande pò esse sceltu cum'è necessariu.Una stazione di ricarica rapida EV meccanica à grande scala generalmente cunfigura una stazione di carica meccanica à grande scala cù 80 ~ 100 set di batterie ricaricabili caricate à u stessu tempu.Hè principarmenti adattatu per l'industria di taxi o l'industria di leasing di batterie.Un ghjornu di carica ininterrotta pò compie a carica di 400 serie di batterie.

② Cunfigurazione tipica di l'alimentazione di a stazione di ricarica rapida EV (grande stazione di carica meccanica)

A stazione di ricarica rapida EV hà 2 canali di cavi 10KV (cù cavi 3 * 240mm), 2 setti di trasformatori 1600KVA, è 10 canali di sbocchi 380V (cù cavi 4 * 240mm, 50M long, 10 loops).

 

Carica portatile

① Villa

Dotatu di un metru trifase di quattru fili è di un garage di parcheghju indipendente, e strutture di alimentazione residenziale esistenti ponu esse aduprate per furnisce una fonte d'energia di carica portatile mettendu una linea di 10mm2 o 16mm2 da a scatula di distribuzione residenziale à una presa speciale in u locu. garage.

② Alloghju generale

Cù un garage di parcheghju centralizatu fissu, i parcheggi sotterranei sò generalmente richiesti (per considerazioni di sicurezza di carica), è l'installazione di l'alimentazione originale di a cumunità pò esse aduprata per a ricustruzzione, chì deve esse cunsideratu secondu a capacità di carica esistenti di a cumunità, cumprese una carica di putenza di valle.U schema specificu di e stazioni di ricarica rapida EV deve esse determinatu secondu l'installazione di alimentazione elettrica, u schema è l'ambiente di custruzzione di a cumunità.

 

U sopra hè nantu à a cunfigurazione di unStazione di ricarica rapida EV, Sè site interessatu in una stazione di ricarica rapida EV, pudete cuntattateci, u nostru situ web hè www.ylvending.com.

 


Tempu di Postu: Aug-22-2022