Hangzhou Yile à a 3RD 2023 International Coffee Expo

U 3RDL'esposizione internazionale di u caffè 2023 hè stata grandi à a Fiera di u Vinu in Qingtian, Zhejiang trà u 12 di nuvembre à u 15 di nuvembre. Focusing R&D, fabricazione di vending machinedistributore di caffè, HangzhouYilehà presentatu i prudutti di una soluzione di vendita unica per u caffè automatizatu 24 ore, l'uffiziu è i lochi publichi.

未标题-50_画板 1 副本 4

Parechji clienti stranieri è cinesi d'oltremare sò ghjunti à sta mostra.Sò assai interessati à e macchine di caffè di a nostra cumpagnia, in particulare i nostridistributori di caffè cumerciali appena macinati, chì sò machini di caffè self-service senza equipaggiu cumplettamente automaticu chì ponu abbandunà automaticamente tazzi è coperchi, chì ponu salvà assai costi.Cafè vending machine pò fà bevande friddi è caldi, cum'è iced Capuccino, Americano, Latte è etc. Inoltre pò sustene i soldi è e carte di creditu, pudemu verificà e date di vendita è u statutu di a macchina.ghu nostru sistema, pò furnisce servizii più convenienti per i clienti.

未标题-50_画板 1

Dopu à a mostra, avemu ricevutu qualchi onori è sò stati numinati u megliu premiu di pupularità.I clienti in u nostru stand eranu i più.Anu accunsentutu chì a nostra macchina di caffè era assai bona.Li mostramu in u locu è facemu tazzi di caffè dopu tazzi, a qualità di a macchina hè ricunnisciuta da elli.

 

209_画板 1

未标题-50_画板 1 副本 6

 

 

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2023