Induve pò esse usatu u vending machine ?

 

Cù l'ascesa di l'onda di vendita senza equipaggiu, a prima onda di persone chì caminavanu nantu à l'onda di i tempi ponu spessu riceve i rigali di i tempi.Allora, induve pò essedistributore automaticuesse usatu?

Eccu u schema:

1. Perchè duvemu capisce u usu occasioni didistributori automatici?

2. Induve pò udistributore automaticuesse usatu?

3. Cumu sceglie un locu adattatu perdistributori automatici?

7新-01

Perchè duvemu capisce l'usu occasioni didistributore automaticus?

1. Reduce errori di decisione.In occasioni di vendita senza equipaggiu, l'equipaggiu è l'occasioni di piazzamentu sò i fatturi chì determinanu se questu investimentu pò ottene boni rendimenti.Dunque, per chì l'input di u costu di u persunale pertinente per ottene beneficii ragionevuli, i cunsumatori anu bisognu di capiscenu l'usu di a macchina.

2. Megliu sceglie u tipu di macchina.A ricerca di u mercatu mostra chì mette macchine di caffè vicinu à u metro è macchine snack vicinu à e scole sò l'opzioni più prufittuali.Per quessa, i cunsumatori ponu solu fà una decisione ideale s'ellu anu una cunniscenza di a situazione di cunsumu è i bisogni di i cunsumatori di destinazione.

3. Perseguite prufitti più altu.U scopu fundamentale di l'attività cummerciale hè di fà un prufittu.Per quessa, tali machini cummirciali per u retail unmanned deve esse sceltu più cun cura.

6-01

 

Induve pòdistributore automaticuesse usatu?

1. Hub di trasportu.Diversi tipi di trasportu sò e cundizioni necessarii per e persone per spustà in parechji spazii.Dunque, ogni tipu di aeroporti, stazioni d'autobus è stazioni ferroviarie sò i posti ideali per mette stu tipu di macchina.Inoltre, a maiò parte di a ghjente avarà bisognu di cibo è bevande mentre stanu aspittendu.

2. Scola.U gruppu studiente hè un gruppu assai attivu in u mercatu di cunsumatori.Per quessa, u persunale pertinente deve fà investigazioni approfondite nantu à e diverse esigenze di i studienti in diverse scole, è sceglite raghjone u locu è a frequenza di piazzamentu.

3. Shopping Mall.A compra in linea ùn pò micca rimpiazzà u sensu di cumpagnia è l'esperienza di shopping offline.Inoltre, shopping in centri cummerciali spessu face a ghjente si sentenu stanchi, è a macchina di caffè pò ottene megliu prufitti in questu tempu.

 

 

Comu sceglie un locu adattatu perdistributore automaticus?

1. Fate un sondaghju di u cunsumadore.Ùn importa micca quandu, i cunsumatori sò un fattore impurtante in tuttu u prucessu di transazzione.Dunque, l'imprese interessate à investisce in a vendita al dettaglio senza equipaggio anu bisognu di capisce megliu i cunsumatori di destinazione attraversu diversi metudi di ricerca di u mercatu.

2. Cunsiderate u costu di u travagliu.Ancu s'è stu tipu di macchina ùn hà micca bisognu di l'omu per compie e transazzioni di merchenzie, stu tipu di macchina hà ancu bisognu di l'omu per esse rispunsevuli di mantenimentu è scaricamentu di merchenzie.Dunque, a macchina deve esse piazzata in un locu facilmente accessibile da u travagliu.

3. Tenendu in contu l’affittu di u locu.Ancu s'ellu si mette tali machini in grandi centri cummerciali pò uttene un voluminu di transazzione più altu, u persunale pertinente deve ancu pagà un affittu altu per u locu.

 

8-015-01

In cortu, u persunale pertinente bisognu di capisce l'occasioni di usu di udistributore automaticu, in modu di riduce megliu i costi è i rifiuti è aumentà i rivenuti.HANGZHOU YILE SHANGYUN ROBOT TECHNOLOGY CO.,LTD.

Hè una impresa cinese chì si focalizeghja nantu à e macchine di vendita senza equipaggiu, è accoglie a cooperazione.

 


Tempu di post: Aug-22-2022