Perchè i vending machines sò populari?

 

Se a ghjente osserva cun cura, a ghjente truverà macchine senza equipaggiu chì appare in diverse stazioni di trafficu, scole è centri commerciali.Allora perchè sòdistributori automaticipupulari?

8-01

Eccu u schema:

1. Perchè i vending machines sò populari?

2. Chì sò i vantaghji di i vending machines ?

3. Perchè cumprà un vending machine ?

 

 

Perchè sòdistributore automaticuhè pupulare?

1. L'onda di retail unmanned.A nascita di e tecnulugia novi pò cambià a forma generale di l'industria di u cunsumu.U novu approcciu di vendita senza equipaggiu riduce i costi di u travagliu, estende l'ore di u magazinu, è ottene una situazione win-win per i cunsumatori è l'imprese.

2. Fornite comodità per i cunsumatori.Stu tipu di macchina permette à i cunsumatori di ottene l'alimentariu è a bevanda chì volenu in ogni mumentu.Inoltre, per certi cunsumatori timidi, stu tipu di transazzione senza parlà à u venditore li dà ancu un suspiru di sollievu.

3. Aumentà i rivenuti per l'imprese.I cummircianti ponu investisce in l'acquistu di un numeru adattatu di macchine secondu u so budgetu.Inoltre, stu tipu di macchina permette à l'imprese di mette in a so propria rete di cummerciale in ogni angulu di a cità à a velocità più veloce.

5-01

 

Chì sò i vantaghji didistributore automaticus?

1. Facile à aduprà.I cunsumatori solu bisognu di usà terminali mobili, cum'è i telefunini mobili per scansà u codice QR per selezziunà un pruduttu specificu per u pagamentu, è dopu a macchina furnisce u pruduttu acquistatu da u cunsumadore in u portu di spedizione.

2. Apertu tuttu u ghjornu.In circustanze nurmali, solu i grandi centri commerciali paganu per u metudu di l'affari in tuttu u clima.Tuttavia, cù stu tipu di macchina, l'imprese solu bisognu di furnisce abbastanza batterie per mantene a tenda senza equipaggiu aperta.

3. Assai sorprese.Siccomu a selezzione di merchenzie in stu tipu di macchina dipende tuttu da i desideri subjectivi di u mercante, i cunsumatori spessu ponu cumprà prudutti inespettati in a macchina.Inoltre, qualchì volta l'alimentu hè appiccicatu in a macchina, cusì i cunsumatori ponu ancu sperimentà a felicità inespettata.Ancu certi cunsumatori ponu catturà più fan per piglià ritratti di situazioni inaspettate è sparte nantu à e social media.

 

 

Perchè cumprà adistributore automaticu?

1. Ottene più benefici cummerciale.Stu tipu didistributore automaticupò aghjustà u tipu di cibo in a macchina in u tempu secondu u feedback di u mercatu.In questu modu, l'imprese ponu riduce u costu di prova è errore in u mercatu, ottenendu cusì più prufitti.

2. Furmà u novu ambiente di a cità.I cunsumatori formanu comportamenti di cunsumatori consistenti in diversi scenarii.Per esempiu, un impiegatu hè più prubabile di cumprà caffè vicinu à una stazione di metro cà vicinu à a casa.

3. Improve l'immagine di marca.Quandu i cunsumatori cumprà prudutti, sò spessu affettati da publicità.In parechji casi, a publicità hè una piuma in u equilibriu di a decisione di i cunsumatori.Dunque, tali macchine di vendita senza equipaggiu ponu permette à l'imprese di aumentà a so reputazione è a so popularità.

 

 

In breve,distributori automaticisò faciuli à operà è facili à ottene, chì hè una decisione win-win per i cunsumatori è i cummircianti.HANGZHOU YILE SHANGYUN ROBOT TECHNOLOGY CO.,LTD.hè una impresa chinesa specializata in a produzzione di macchine senza equipaggiu di vendita.A cooperazione hè benvenuta.

 


Tempu di Postu: Aug-22-2022